Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 1 listopada 2025 03:36

Organizacja pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY MŁYNARY W SPRAWIE ORGANIZACJI PRACY URZĘDU MIASTA I GMINY W MŁYNARACH Działając na podstawie § 13 ust. 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że od dnia 18 maja 2020 r. do odwołania - Urząd Miasta i Gminy w Młynarach realizował będzie bezpośrednią obsługę interesantów w szczególności w sprawach z zakresu: a) rejestracji stanu cywilnego, b) ewidencji ludności i dowodów osobistych, c) świadczenia usług komunalnych, d) administracji architektoniczno-budowlanej dotyczące: decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, e) ochrony środowiska dotyczące: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów. Bezpośrednia obsługa interesantów w wyżej wymienionych sprawach realizowana będzie na następujących zasadach: wizytę w urzędzie w celu załatwienia sprawy należy umówić telefonicznie pod numerem telefonu 55 248 60 82, interesanci obsługiwani będą w urzędzie w wyznaczonych pomieszczeniach zapewniających bezpieczeństwo, równocześnie w urzędzie może przebywać trzech interesantów, z zastrzeżeniem pkt 5. interesanci są zobowiązani nosić maskę ochronną, rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce, w przypadku ślubu cywilnego udzielanego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie może przebywać jednocześnie przewidziana prawem maksymalna liczba interesantów niezbędna do tej czynności. jeżeli charakter sprawy nie wymaga obecności w urzędzie zapraszamy do załatwiania spraw w sposób alternatywny: tj. poprzez kontakt telefoniczny za pomocą środków komunikacji elektronicznej: e-mail: [email protected], e-PUAP – adres: /UMiGM/SkrytkaESP Ponadto obowiązują dotychczas ustalone, niżej wymienione rozwiązania w zakresie obsługi interesantów i organizacji pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach: Urząd Miasta i Gminy w Młynarach zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków niewymagających potwierdzenia wpływu do urzędu poprzez przesłanie e-mail: [email protected] Kasa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach jest czynna w dniach i godzinach: poniedziałek – wtorek w godz. od 10.00 – do 13.00 środa w godz. od 10.00 - do 14.30 Płatności m.in. za podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi można dokonać przelewem bankowym na konto: PKO BP S.A 161020 1752 0000 0302 0160 6623 Burmistrz Miasta i Gminy Młynary (-) mgr Renata Wioletta Bednarczyk

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY MŁYNARY
W SPRAWIE ORGANIZACJI PRACY URZĘDU MIASTA I GMINY W  MŁYNARACH

 Działając na podstawie § 13 ust. 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że od dnia 18 maja 2020 r. do odwołania - Urząd Miasta i Gminy w Młynarach realizował będzie bezpośrednią obsługę interesantów w szczególności w sprawach z zakresu:

  a) rejestracji stanu cywilnego,
  b) ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  c) świadczenia usług komunalnych,
  d) administracji architektoniczno-budowlanej dotyczące:

  • decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

  e)  ochrony środowiska dotyczące:

  • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji,
  • decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.

 

Bezpośrednia obsługa interesantów w wyżej wymienionych sprawach realizowana będzie na następujących zasadach:

  1. wizytę w urzędzie w celu załatwienia sprawy należy umówić telefonicznie pod numerem telefonu  55 248 60 82,
  2. interesanci obsługiwani będą w urzędzie w wyznaczonych pomieszczeniach zapewniających bezpieczeństwo,
  3. równocześnie w urzędzie może przebywać trzech interesantów, z zastrzeżeniem pkt 5.
  4. interesanci są zobowiązani nosić maskę ochronną, rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce,
  5. w przypadku ślubu cywilnego udzielanego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie może przebywać jednocześnie przewidziana prawem maksymalna liczba interesantów niezbędna do tej czynności.
  6. jeżeli charakter sprawy nie wymaga obecności w urzędzie zapraszamy do załatwiania spraw w sposób alternatywny: tj. poprzez kontakt telefoniczny za pomocą  środków komunikacji elektronicznej:

 

Ponadto obowiązują dotychczas ustalone, niżej wymienione rozwiązania w zakresie obsługi interesantów  i organizacji pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach:

  1. Urząd Miasta i Gminy w Młynarach zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków niewymagających potwierdzenia wpływu do urzędu poprzez przesłanie e-mail: [email protected]
  2. Kasa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach jest czynna w dniach i godzinach:
  • poniedziałek – wtorek  w godz. od 10.00 –  do 13.00
  • środa                              w godz.  od 10.00 -  do 14.30

 

Płatności m.in. za podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi można dokonać przelewem bankowym na konto: PKO BP S.A 161020 1752 0000 0302 0160 6623

 

Burmistrz Miasta i Gminy Młynary 
(-) mgr Renata Wioletta Bednarczyk


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ODNOŚNIKI
Wdrożenie systemu e-usług w Gminie Młynary
Pomoc dla Uchodźców z Ukrainy
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
Prosto z Młynar
Czyste Powietrze Zdrowy Wybór
Grobonet
Harmonogram odbioru odpadów
biznes.gov.pl
Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
MENU STRONY
Warmińsko-Mazurskie