Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 25 października 2025 04:07

Ogłoszenie o I inauguracyjnej Sesji Rady Miejskiej w Młynarach.

6 maja 2024 r. (poniedziałek) o godz. 1500 w Ośrodku Kultury w Młynarach odbędzie się I inauguracyjna Sesja nowo wybranej Rady Miejskiej w Młynarach.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
  3. Wręczenie Burmistrzowi Miasta i Gminy Młynary zaświadczenia o wyborze.
  4. Złożenie ślubowania przez Radnych.
  5. Złożenie ślubowania przez Burmistrza. 
  6. Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej w Młynarach.
    1. powołanie komisji skrutacyjnej,
    2. zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady Miejskiej,
    3. przeprowadzenie głosowania,
    4. podjęcie uchwały stwierdzającej wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej.
  7. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Młynarach.
    1. powołanie komisji skrutacyjnej,
    2. zgłaszanie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej,
    3. przeprowadzenie głosowania,
    4. podjęcie uchwały stwierdzającej wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia burmistrza Miasta i Gminy Młynary.
  9. Powołanie Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego, Oświaty i Kultury.
    1. wybór Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego oraz członków komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego, Oświaty i Kultury,
    2. przeprowadzenie głosowania,
    3. podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego, Oświaty i Kultury.
    4. podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego, Oświaty i Kultury.
  10. Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
    1. wybór Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego oraz członków komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
    2. przeprowadzenie głosowania,
    3. podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
    4. podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  11. Powołanie Komisji Rewizyjnej.
    1. wybór Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego oraz członków komisji Rewizyjnej,
    2. przeprowadzenie głosowania,
    3. podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
    4. podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
  12. Zamknięcie Sesji.

Materiały na Sesję dostępne są pod adresem: https://esesja.pl/287496

Transmisja online: https://youtube.com/live/dT6QBF8Gq2Y?feature=share

                                                                                                  Burmistrz Miasta i Gminy Młynary

                                                                                                       Renata Wioletta Bednarczyk

 

 

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ODNOŚNIKI
Wdrożenie systemu e-usług w Gminie Młynary
Pomoc dla Uchodźców z Ukrainy
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
Prosto z Młynar
Czyste Powietrze Zdrowy Wybór
Grobonet
Harmonogram odbioru odpadów
biznes.gov.pl
Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
MENU STRONY
Warmińsko-Mazurskie