Dziś jest: poniedziałek 18 listopada 2019 Imieniny: Klaudyny, Romana, Filipiny
PLENDE A- A A+

Projekt MAŁA SZKOŁA DROGĄ DO SUKCESU II

Błudowo, 18.10.2019r.

        

Harmonogram zajęć pozalekcyjnych oraz planowanych działań

w ramach realizowanego w Szkole Podstawowej w Błudowie projektu

pn. „Mała Szkoła Drogą do Sukcesu II ”

obowiązuje od dnia 21 X 2019r. do 30 XI 2019 r.

 

finansowanego  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy: RPWM.02.02.02-28-0004/18-00 

 

Zadanie  nr 1: Zajęcia rozwijające kompetencje językowe:

 

Gr. I   poniedziałek  w godz.:      12.35 do 13.20        wtorek w godz.:      11.40 do 12.25

         czwartek        w godz.       12.35 do 13.20

Gr. II  wtorek          w godz.:      11.40 do 12.25        czwartek w godz.:    11.40 do 12.25

Gr. III poniedziałek  w godz.:      14.15 do 15.45        środa w godz.:        14.15 do 15.45

Gr. IV  wtorek         w godz.:      14.15 do 15.45

Gr.  V  czwartek       w godz.:      14.15 do 15.45

 

Zadanie nr 2: Zajęcia matematyczne rozwijające logiczne myślenie z elementami gry w szachy

 

Gr. I  środa               w godz.:    11.40 do 12.25        piątek w godz.:       11.40 do 12.25

Gr. II  poniedziałek            w godz.:      12.35  do 13.20       środa  w godz.:       12.35 do 13.20

         piątek w godz. 12.35 do 13.20

Gr. III środa          w godz.:      12.40 do 14.10

Gr. IV  poniedziałek           w godz.:      14.15 do 15.45         środa w godz.        14.15 do 15.45

 

Zadanie  nr 3: Zajęcia rozwijające prowadzone metodą projektów:

 

zajęcia: wtorek  w godz. 14.15 do 15.45 z p. Agata  Ruśniak

warsztaty: z zakresu fotografii/filmowania piątek           w godz. 13.35 do 16.00 ( w tym 10 min przerwy)

warsztaty: z zakresu obróbki zdjęć/filmu   piątek           w godz. 13.35 do 16.00 ( w tym 10 min przerwy)

warsztaty odbywać się będą naprzemiennie (zaplanowane termin I zajęć z zakresu obróbki zdjęć/filmu zostanie podany odrębnie)

 

Zadanie nr 4: Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne: 

             czwartek  w godz. 14.15 do 15.45

 

Zadanie nr 5: Szkolny Ośrodek Kariery

            warsztaty: wtorki godz. 14.15 do 15.45  (zaplanowane termin I zajęć zostanie podany odrębnie)

 

 

Koordynator projektu Anna Strzelecka


 
REGULAMIN PROJEKTU
„Mała Szkoła Drogą do Sukcesu II”
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w projekcie nr RPWM.02.02.02-28-0004/18
pn. Mała Szkoła Drogą do Sukcesu II współfinansowanym przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ze środków Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi
priorytetowej RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działania RPWM.02.02.00
Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji
kluczowych uczniów, Poddziałania RPWM.02.02.02 Podniesienie jakości oferty
edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów.
2. Projekt realizowany jest przez Gminę Młynary/Szkoła Podstawowa w Błudowie,
14-420 Młynary, Błudowo 48.
3. Działania realizowane będą na terenie Szkoły Podstawowej w Błudowie
z uwzględnieniem wyjazdów, wyjść terenowych, wycieczek i szkoleń.
4. Projekt realizowany jest od 1 sierpnia 2019 r. do 31 lipca 2021 r.
5. Ogólny nadzór nad realizacją oraz podejmowanie decyzji dotyczących realizacji projektu
pozostaje w gestii Dyrektora Szkoły Podstawowej w Błudowie.
§ 2
Słownik pojęć
1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
Projekt – projekt Mała Szkoła Drogą do Sukcesu II;
Realizator Projektu – Gmina Młynary/ Szkoła Podstawowa w Błudowie, 14-420 Młynary,
Błudowo 48.
Uczestnik/Uczestniczka Projektu – (uczeń/uczennica, nauczyciel, rodzic) – osoba
zakwalifikowana zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym regulaminie, bezpośrednio
korzystająca z pomocy w ramach projektu;
Biuro Projektu – sekretariat Szkoła Podstawowa w Błudowie, 14-420 Młynary,
Błudowo 48, tel./fax (55) 2486386
Strona internetowa projektu: http://www.mlynary.pl/index.php?pod_menu=38
§ 3
Założenia projektu
1. Celem ogólnym Projektu jest podniesienie u uczniów kompetencji językowych,
matematycznych – logicznego myślenia oraz właściwych postaw i umiejętności
niezbędnych na rynku pracy poprzez realizację zajęć rozwijających, poradnictwo
edukacyjno – zawodowe, podniesienie kompetencji nauczycieli i wsparcie rodziców w
okresie 01.09.2019 r.-31.07.2021 r.
2. Działania projektowe obejmują:
I. ZADANIE 1.
Zajęcia rozwijające kompetencje językowe z języka angielskiego
a) zajęcia skierowane do 12 ucz. kl. I-III, 2 grupy po 6 os. Zajęcia odbywać się będą raz w
tyg., po 45 min., przez rok,
b) zajęcia skierowane do 24 ucz. kl. IV-VIII, 3 grupy po 8 os. Zajęcia odbywać się będą raz
w tyg., w bloku 90 min., przez rok,
c) wyjazdy edukacyjne: warsztaty terenowe w Jantarze dla kl. I-III, wycieczka dwudniowa
do Łodzi dla kl. IV-VIII.
II. ZADANIE 2.
Zajęcia matematyczne rozwijające logiczne myślenie z elementami gry w
szachy
a) zajęcia skierowane do 12 ucz. kl. I-III, 2 grupy po 6 ucz., zajęcia odbywać się będą raz w
tygodniu po 45 min., przez rok,
b) zajęcia skierowane do 16 ucz. kl. IV-VII, 2 grupy po 8 os., zajęcia odbywać się będą raz
w tyg., w bloku 90 min., przez rok,
c) wyjazdy edukacyjne: warsztaty terenowe w gospodarstwie agroturystycznym Vitalis dla
kl. I-III, dwudniowy wyjazd edukacyjny do Torunia dla kl. IV-VII.
III. ZADANIE 3.
Zajęcia rozwijające prowadzone metodą projektów
a) zajęcia dla 8 ucz. kl. IV-VIII., zajęcia odbywać się będą raz w tyg., w blokach 90 min.,
przez rok,
b) warsztaty z fotografii i filmowania dla 8 ucz. kl. IV-VIII., zajęcia odbywać się będą co
dwa tygodnie, w blokach 90 min., przez rok,
c) warsztaty z obróbki zdjęć/filmu dla 8 ucz. kl. IV-VIII., zajęcia odbywać się będą co dwa
tygodnie, w blokach 90 min., przez rok,
d) wyjazdy edukacyjne: zajęcia terenowe w Młynarach, redakcja Dziennika Elbląskiego,
zajęcia terenowe w Stegnie (fotografowanie Zalewu Wiślanego).
IV. ZADANIE 4.
3
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno - społeczne
a) zajęcia dla 8 ucz. kl. IV-VIII., zajęcia odbywać się będą raz w tyg., w blokach 90 min.,
przez rok,
b) wyjazdy edukacyjne: trzydniowy wyjazd integracyjny na zieloną szkołę.
V. ZADANIE 5.
Szkolny Ośrodek Kariery
a) 20 godzinne warsztaty z doradcą zawodowym dla wszystkich uczniów klasy VIII, przez
rok,
b) 5 godzin konsultacji indywidualnych dla rodziców,
c) 1 godz. indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla każdego uczestnika
SZOK,
d) opracowanie dla każdego uczestnika SZOK indywidualnego profilu edukacyjnozawodowego,
e) wyjazdy: 3 wizyty zawodoznawcze w zakładach pracy, 3 wyjazdy na targi szkół w
danym roku.
VI. ZADANIE 6.
Doskonalenie nauczycieli:
a) Trening wspierania kompetencji kluczowych - 40 godz. szkolenie dla 10 n-li,
b) Być Tu i Teraz czyli Gestalt dla ciekawych - warsztat rozwoju osobistego 18 godz. dla 4 n-li.
§ 4
Zasady rekrutacji
1. Rekrutację uczestników Projektu prowadzić będzie komisja w składzie: koordynator,
asystent koordynatora, nauczyciel przedmiotu (w zależności od rodzaju zajęć), pedagog
szkolny. Komisja odpowiedzialna jest za przeprowadzenie procesu rekrutacji
Uczestników/Uczestniczek projektu wg procedury określonej w niniejszym Regulaminie.
2. Rekrutacja przeprowadzona będzie zgodnie z zasadą równości płci. Stosowany będzie
język wrażliwy na płeć, niestereotypowe wizerunki w przekazie. Przyjmowanie do
projektu odbędzie się pod kątem weryfikacji kryteriów bez względu na płeć. Ogłoszenia
sformułowane będą prostym językiem, zaproponowana zostanie pomoc w wypełnieniu
dokumentów rekrutacyjnych. Programy poszczególnych zajęć zostaną opracowane po
przeprowadzonym badaniu grupy pod kątem osób z niepełnosprawnościami i
uwzględniać będą metody pracy dostosowane do potrzeb tych osób.
 
3. O uczestnictwo w Projekcie mogą ubiegać się osoby, które spełniają łącznie następujące
warunki:
1) UCZNIOWIE:
a) uczęszczają do Szkoły Podstawowej w Błudowie,
b) złożą poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy (wzór formularza stanowi
załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu);
c) przedstawią zgodę rodzica na udział w projekcie (wzór zgody stanowi część załącznika
nr 1 do niniejszego Regulaminu)
d) warunkiem zakwalifikowania do projektu jest podpisanie przez każdego uczestnika
deklaracji uczestnictwa w projekcie (wzór deklaracji stanowi załącznik nr 4a do
niniejszego Regulaminu) wraz z danymi uczestnika (wzór danych stanowi załącznik nr 6
do niniejszego Regulaminu) oraz oświadczenie (stanowi załącznik nr 5 do niniejszego
Regulaminu).
Rekrutacja do zajęć:
I. Zajęcia rozwijające kompetencje językowe
a) rekrutacja dla uczniów klas I-III odbędzie się na podstawie opinii n-la uczącego, dot.
zdolności językowych ucznia (pkt 1-6 im wyższa tym większe pierwszeństwo),
b) w przypadku ucz. kl. IV-VIII na podstawie oceny rocznej z j. angielskiego (co najmniej
dostateczna, im wyższa tym większe pierwszeństwo; ocena = liczba punktów),
c) udział w konkursach olimpiadach z zakresu j. ang. - po 1pkt za każdy,
d) opinia wychowawcy (od 1 do 10 pkt., im trudniejsza sytuacja rodzinna, tym większe
pierwszeństwo),
e) uczeń z niepełnosprawnością (na podstawie dokumentacji szkolnej – 1pkt.).
II. Zajęcia matematyczne rozwijające logiczne myślenie z elementami gry w szachy
a) rekrutacja dla uczniów klas I-III odbędzie się na podstawie opinii n-la uczącego dot.
zdolności matematycznych ucznia (pkt 1-6 im wyższa tym większe pierwszeństwo),
b) w przypadku ucz. kl. IV-VII na podstawie oceny rocznej z matematyki (co najmniej
dostateczna, im wyższa tym większe pierwszeństwo; ocena = liczba punktów),
c) udział w konkursach olimpiadach z zakresu matematyki - po 1pkt za każdy,
d) Opinia wychowawcy (od 1 do 10 pkt., im trudniejsza syt. rodzinna, tym większe
pierwszeństwo).
5
III. Zajęcia rozwijające prowadzone metodą projektów
a) rekrutacja dla ucz. kl. IV-VIII na podstawie oceny rocznej z przyrody i plastyki (co
najmniej dostateczna, im wyższa tym większe pierwszeństwo; ocena = liczba punktów),
b) udział w konkursach olimpiadach z zakresu przyrody i plastyki - po 1pkt za każdy,
c) opinia wychowawcy (od 1 do 10 pkt., im trudniejsza sytuacja rodzinna, tym większe
pierwszeństwo).
IV. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne
a) Rekrutacja dla ucz. kl. IV-VIII na podstawie:
- diagnozy przeprowadzonej przez wychowawcę (od 1 do 3 pkt.),
- opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej (5pkt.),
- opinii pedagoga dot. sytuacji rodzinnej (od 1 do 3 pkt. im trudniejsza sytuacja rodzinna
tym wyższa punktacja),
- opinii wychowawcy (od 0 do 10pkt. im trudniejsza sytuacja rodzinna tym wyższa
punktacja),
- uczeń z niepełnosprawnością (na podstawie dokumentacji szkolnej – 1pkt.)
V. Szkolny Ośrodek Kariery
Rekrutacja dla wszystkich ucz. klasy VIII, w każdym roku.
2. NAUCZYCIELE:
a) są zatrudnieni na umowę o pracę w Szkole Podstawowej w Błudowie,
b) złożą poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy (wzór formularza stanowi załącznik
nr 2 do niniejszego Regulaminu),
c) ich staż pracy do 10 lat – 2pkt., >10 lat -1 pkt (im niższy tym większe pierwszeństwo),
d) wiek nauczyciela do 40 lat-1 pkt., > 40 lat - 2 pkt (im wyższy tym większe pierwszeństwo),
e) wychowawca klasy (1 pkt.),
f) warunkiem zakwalifikowania do projektu jest podpisanie przez każdego uczestnika
deklaracji uczestnictwa w projekcie (wzór deklaracji stanowi załącznik nr 4b do
niniejszego Regulaminu) wraz z danymi uczestnika (wzór danych stanowi załącznik nr 6
do niniejszego Regulaminu) oraz oświadczenie (stanowi załącznik nr 5 do niniejszego
Regulaminu).
3.RODZICE:
a) są rodzicami uczniów, którzy są objęci doradztwem zawodowym,
6
b) złożą poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy (wzór formularza stanowi
załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu),
c) warunkiem zakwalifikowania do projektu jest podpisanie przez każdego uczestnika
deklaracji uczestnictwa w projekcie (wzór deklaracji stanowi załącznik nr 4c do
niniejszego Regulaminu) wraz z danymi uczestnika (wzór danych stanowi załącznik nr 6
do niniejszego Regulaminu) oraz oświadczenie (stanowi załącznik nr 5 do niniejszego
Regulaminu).
4. Procedura rekrutacji obejmuje następujące etapy:
1) powołanie Komisji Rekrutacyjnej,
2) akcja informacyjno-promocyjna, rozpoczęcie procesu rekrutacji – wszelkie informacje na
bieżąco umieszczane na tablicach informacyjnych Szkoły Podstawowej w Błudowie,
stronie internetowej szkoły, przekazywane podczas lekcji, zebrań i rad pedagogicznych,
3) złożenie formularzy zgłoszeniowych w biurze projektu,
4) podjęcie decyzji o zakwalifikowaniu do Projektu – Decyzja Komisji Rekrutacyjnej,
5) podanie do wiadomości kandydatów, wyników rekrutacji:
a) listy Uczestników/Uczestniczek zakwalifikowanych do poszczególnych grup
zajęciowych,
b) ewentualnej listy rezerwowej;
6) podpisanie Deklaracji Uczestnictwa wraz z danymi uczestnika oraz oświadczenia
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, stanowiących załącznik
nr 4a do 4c i nr 5-6 do niniejszego Regulaminu. Podpisanie Deklaracji Uczestnictwa jest
równoznaczne z oświadczeniem o zapoznaniu się z Regulaminem Projektu,
7) podanie do wiadomości harmonogramu planowanych zajęć, stworzenie
ostatecznych list Uczestników/Uczestniczek zajęć i list rezerwowych (po
uwzględnieniu rezygnacji, przemieszczeń, wyników losowań i prezentacji),
8) poinformowanie Uczestników/Uczestniczek o zakwalifikowaniu do poszczególnych
grup zajęciowych;
5. Osoby, które z powodu braku miejsc nie zostaną zakwalifikowane do udziału w
zajęciach, będą umieszczone na liście rezerwowej. Listę rezerwową tworzy się zgodnie z
kolejnością punktową. W przypadku rezygnacji Uczestnika/Uczestniczki z udziału w
zajęciach w ramach Projektu, osoby z listy rezerwowej otrzymają propozycję przystąpienia
do zajęć tylko w przypadku gdy postęp rzeczowy nie przekroczy 30% realizowanych zajęć.
7
6. W przypadku pojawienia się trudności w rekrutacji zakładanej liczby osób – realizacja przez
Zespół Zarządzający wizyt w domach w celu zachęcenia do uczestnictwa w projekcie oraz
indywidualne rozmowy z dyrektorem - n-le, z wychowawcą - uczniowie i rodzice.
7. Rekrutacja prowadzona będzie w każdym roku realizacji projektu.
§ 5
Zasady uczestnictwa w projekcie
Uprawnienia i obowiązki uczestników Projektu:
1. Każdy Uczestnik/ Uczestniczka ma prawo do:
1) nieodpłatnego udziału w Projekcie,
2) udziału w zajęciach, na które się zakwalifikował,
3) zgłaszania uwag i oceny zajęć, w których uczestniczy,
4) otrzymania materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć opuszczenia maksymalnie 20%
zajęć bez usprawiedliwienia. Opuszczenie większej ilości zajęć bez usprawiedliwienia
jest podstawą do skreślenia z listy uczestników.
2. Każdy Uczestnik / Uczestniczka zobowiązany jest do:
1) złożenia dokumentów potwierdzających uczestnictwo w Projekcie,
2) aktywnego i systematycznego udziału w działaniach projektowych oraz zachowania
zgodnego z zasadami określonymi w Regulaminie,
3) przedstawienia pisemnego usprawiedliwienia w przypadku nieobecności na zajęciach,
4) wypełnienia ankiety oceniającej oraz innych dokumentów służących bezpośrednio
monitoringowi, kontroli i ewaluacji Projektu,
5) bieżącego informowania o wszystkich zdarzeniach mogących zakłócić dalsze
uczestnictwo w Projekcie.
2. Szkoła Podstawowa w Błudowie zapewnia Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu będącym
uczniami i nauczycielami wyżywienie, w ramach organizowanych w projekcie zajęć, wyjazdów
edukacyjnych i szkoleń.
3. Szkoła Podstawowa w Błudowie zapewnia Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu będącym
uczniami odwóz do domu po zajęciach.
§ 6
Zasady rezygnacji z udziału w Projekcie
8
1. W trakcie realizacji Projektu rezygnacja Uczestnika/Uczestniczki z udziału w Projekcie jest
dopuszczalna w przypadkach uzasadnionych zdarzeniem losowym lub spowodowana chorobą i
wymaga usprawiedliwienia w formie pisemnego oświadczenia o przyczynie rezygnacji,
złożonego w ciągu 7-miu dni od momentu wskazanych przyczyn (w przypadku uczniów - przez
rodzica lub opiekuna prawnego).
2. W przypadku nieusprawiedliwionych nieobecności przekraczających 20% wymiaru zajęć,
Realizator Projektu ma prawo skreślić Uczestnika/ Uczestniczkę z grupy.
3. W celu zapewnienia ciągłej i pełnej obsady grup, realizator Projektu przewiduje utworzenie list
rezerwowych uczestników.
4. W przypadku rezygnacji Uczestnika/Uczestniczki lub skreślenia z grupy jego miejsce zajmuje
pierwsza osoba z listy rezerwowej.
5. Realizator Projektu zastrzega sobie prawo skreślenia Uczestnika/Uczestniczki z listy uczestników
Projektu w przypadku naruszenia przez niego niniejszego regulaminu.
6. W przypadku rezygnacji lub skreślenia Uczestnika/Uczestniczki z udziału w Projekcie, realizator
Projektu może żądać od niego zwrotu przekazanych materiałów.
§ 7
Monitoring i kontrola
1. Uczestnicy/ Uczestniczki podlegają procesowi monitoringu i ewaluacji.
2. Uczestnik/ Uczestniczka zobowiązany jest do udzielania informacji na temat realizacji
Projektu osobom i instytucjom zewnętrznym upoważnionym do przeprowadzania kontroli
Projektu.
3. Realizator w trakcie realizacji Projektu przeprowadzi badania ewaluacyjne.
4. W trakcie trwania Projektu Koordynator wraz ze Specjalistą ds. monitoringu i ewaluacji na
bieżąco monitorować będą poziom zadowolenia z uczestnictwa poprzez obserwację, rozmowy
z prowadzącymi zajęcia i rozmowy z Uczestnikami/Uczestniczkami – wszelkie wynikłe z tego
zastrzeżenia, modyfikacje, zalecenia i uwagi wymagają formy pisemnej.
5. Przez cały okres trwania Projektu na bieżąco monitorowany będzie również poziom
zaawansowania osiąganych celów Projektu oraz zgodność z założeniami wniosku
o dofinansowanie.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. Uczestnik/uczestniczka zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania postanowień
niniejszego regulaminu.
9
2. Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzygane są przez Dyrektora Szkoły
Podstawowej w Błudowie.
3. Realizator Projektu zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu, o czym
poinformuje
na stronie internetowej Projektu.
4. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
5. Aktualna treść niniejszego regulaminu jest dostępna w biurze projektu, oraz na stronie
internetowej Projektu.
Błudowo dn., 9 sierpnia 2019 r. Zatwierdzam: Anna Strzelecka
dyrektor Szkoły Podstawowej w Błudowie

 

Szkoła Podstawowa w Błudowie

realizuje od 1 sierpnia 2019r. do 31 lipca 2021r. projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich

Mała Szkoła Drogą do Sukcesu II”.

Celem projektu jest: podniesienie u uczniów kompetencji językowych, matematycznych – logicznego myślenia oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy poprzez realizację zajęć rozwijających, poradnictwo edukacyjno – zawodowe, podniesienie kompetencji nauczycieli i wsparcie rodziców.

Realizowane będą:

  1. Zajęcia rozwijające kompetencje językowe z języka angielskiego – zajęcia dla uczniów kl. I – VIII.
  2. Zajęcia matematyczne rozwijające logiczne myślenie z elementami gry w szachy – dla uczniów kl. I – VII.
  3. Zajęcia rozwijające prowadzone metodą projektów (w tym warsztaty fotograficzno - filmowe) – dla uczniów kl. IV – VIII.
  4. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno - społeczne - dla uczniów kl. IV – VIII.
  5. Szkolny Ośrodek Kariery - dla uczniów kl. VIII.
  6. Doskonalenie nauczycieli z zakresu wspierania rozwoju kompetencji kluczowych.
  7. Wyjazdy do: Torunia, Łodzi, Jantara (warsztaty terenowe), Zastawna – Vitalis (warsztaty terenowe), redakcji Dziennika Elbląskiego, zajęcia terenowe w Stegnie, wizyty w zakładach pracy, wyjazdy na targi szkół.

 

Dofinansowanie projektu z UE: 450 353,37 PLN

 


PLIKI
Kalendarz
«
Listopad 2019
»
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Newsletter
Aktualności
|
Rada Miejska
|
Harmonogram wydarzeń gminnych
|
Invest In Młynary
|
Urząd Miasta i Gminy
|
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach
|
Ośrodek Kultury
|
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Młynarach
|
Przedszkole w Młynarach
|
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Młynarach
|
Szkoła Podstawowa w Błudowie
|
Projekty edukacyjne
|
Charakterystyka Gminy
|
Cmentarz Komunalny w Młynarach
|
Dotacje
|
Aktualne oferty pracy
|
Informacje o zagrożeniach i zdarzeniach kryzysowych
|
Inwestycje gminne
|
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
|
Organizacje pozarzadowe
|
Plany Odnowy Miejscowości
|
Sołectwa
|
Raport o stanie Gminy Młynary
|
Rolnictwo i leśnictwo
|
Turystyka
|
Wspólpraca zagraniczna
|
Formularz kontaktowy